Life was easier when I was younger

Hejhej!
.
Har nyss kommit hem från lilla hofors efter en dag i mammas klass. Eleverna går i femman och är oerhört snälla och roliga, lite trött nu eftersom vi åkte 07.05 hemifrån imorse.
.
Idag ska jag inte göra så mycket men ikväll så ska jag, hanna, frida och sofia se på idol tsm! Fick frågan idag "Vem i idol hejar du på?", jag har nog lite svårt att svara på den frågan eftersom jag tycker om Rabih, Eddie, Erik och Calle lika mycket.
.
Nu ska jag ta och kolla på världensbästa serie som någonsin gjorts - F.R.I.E.N.D.S
.
.
Snygga Isabell och Moa höll i "roliga timmen".

Modevisning på Lillåskolan. Linus H och Frida
Hannah och Felix visar hur det nya modet ser ut!

.
Även jag blev tvungen att medverka i denna oerhört snygga modevisning men bild på mig kommer inte att komma upp här. - Så roligt ska vi ju nämligen inte ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0