Jag börjar se ett ljus i denna långa tunnel

Hejhej!
.
Dagen har hittils bestått av skolan och sen efter det stack jag och mamma ner till badhuset och gymma. Jag kände att jag inte har fått tillbaka min kondition nu efter operation så jag trodde att det skulle bli skitjobbigt och att jag skulle orka springa i runt 15 min, det var iaf det som jag hade som mål. Det slutade att jag sprang i 30 minuter och körde sedan lite rehab efter det. Känns väldigt bra nu och blev lite stolt över mig själv. Ikväll är det träning och jag ska försöka ge allt för nu har tiden tickat väldigt länge och fysiskt och psykiskt sätt så känner jag mig ganska redo.
.
Imorgon är det fredag, helt underbart! Då ska jag först till skolan för att ha lite vanliga saker typ matte, fysik, kemi etc. Har även idrott - d.v.s ett långt boxercise pass att se fram emot. Imorgon e.m ska jag fixa iordning mig lite och sen till Hanna för att fira att hon fyller 16 år den 8 Oktober. Tror vi blir runt 8 tjejer som ska käka lite och sen får vi se vad som händer, blir förmodligen väldigt roligt.
.
I tisdags tror jag det var, så var Angelica här. Hon tipsade då om en serie som endast sänds på Svt play och heter Riverside. Är typ en "systerserie" till Andra Avenyn och den serien är knäpp, galen och superbra. Jag har blivit helt beroende av den nu så om man inte har något att göra en vardagseftermiddag så ta och njut av en grym serie.
.
Herrejesuuuus, jag får seriöst gåshud när jag ser detta...
.
Helt otroligt att två av världens snyggaste och hetaste skådisar är med i samma film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0