Höstlov

Hejhej!
.
Har fått höstlov nu och det känns underbaaaaaaart! Har träning ikväll snart och imorgon funderar jag på att följa med mamma till skolan och träffa kidsen!
Idag i skolan såg vi först på en teater och sen hjälpte vi NV3:orna med en video, det började med att vi skulle mima i ett klassrum men slutade med en lång dans koreografi - jag kan bara säga att jag fullkomligt sög. Hängde aldrig med och var alltid ett steg efter :D Hjälpte ju inte att halva skolan såg på och filmade heller.
.
I eftermiddag har jag sofia hanna och angelica fikat och efter det hyrde vi nya bring it on filmen, roligtroligt!!! Nu måste jag byta om, puss.
.
Älskar låten!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0