Godmorgon

Jag ska snart iväg med Angelica till Ola Rehn för att göra lite tester. Tror inte att det kommer gå så bra menmen, man får försöka göra sitt bästa. Jag har kommit underfund med att jag hittills inte fått sova ut någon dag. I fredags följde jag med mamma till skolan (åkte 07.05), i lördags skulle jag dömma, i söndags hade vi match och igår skulle jag gymma. Till och med idag fick jag ställa klockan. Är det egentligen inte det höstlovet är till för? för att få sova ut lite om dagarna och bara slappa och ta det lugnt? Äsch jag ska inte klaga det är ju jag som valt vad jag ska göra om dagarna.
.
Senare idag ska jag, sofia, mami o papi till Lovens för att gå handledarkursen - väldigt sent I know men det har aldrig funnits tid tidigare. Det verkar som det aldrig finns någon tid över på dagarna. Det är alltid fullt upp, men det är ju precis en månad till Mexico nu så man får ha tankarna dit bort när det blir jobbigt :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0