Efterlängtade Helg

Hejhej!
.
Fy fan va kallt det är i detta land asså! Imorse höll man på att frysa ihjäl, när man cykla hem höll man på att frysa ihjäl och nu håller man på att frysa ihjäl. Usch usch, längtar till Mexico - 56 dagar kvar!
Snart ska jag träffa Frida en stund och sen ska vi till Hanna. Vi ska ju käka där  ikväll tsm med typ hela tjejgänget samlat, skoj skoj.
Idag körde vi boxercise på idrotten igen och det är faktiskt jävligt kul. Väldigt jobbigt dock men det är ju bara bra, får se om jag får så mycket träningsvärk som jag fick efter förra gången nu då. Nej men nu ska jag ta och göra någe' nytta. Ha en trevlig helg!
.
Btw, säger ett litet Grattis till älsklingen Hanna Renström som fyller 16 år på torsdag den 8 oktober. LoveYa darling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0