Duktigt tjejen!

Godkväll!
.
Nu har man kommit hem efter alla träningar, skola och allt annat och just nu sitter jag ny badad med ett glas kallt mjölk bredvid mig. Kände att detta inte riktigt var min kväll, först på träningen så sprang jag på en boll och det slutade med att jag vred till knät (inte mitt opererade som tur var) och hamnade på golvet. Hahha, fick en lite rolig reaktion av laget då alla stanna upp och blev alldeles knäpptysta! Kan förstå det egentligen eftersom jag blir precis likadan när Angelica eller Emma ramlar. Den andra grejen som hände var att jag stod framför vårt mål som back och täckte av då Hanna fyrar av ett skott och det träffar mig rätt på örat. Kan väll bara säga en sak och det är väll att det sveeeeeeeed väldigt mycket. Den tredje grejen som var på G att hända var väll att jag höll på att ramla när jag gick över sargen - Klyftigt!
.
Idag är det 1 Oktober och lite läskigt att precis den dag det blir Oktober så blir det även skitkallt, frost och verkligen en höstlig känsla. Nu känns det verkligen inte längre som sommar (fast det kanske det inte gjort på länge heller). Nej nu ska jag se vilka som går vidare i idol och sen läsa/sova. Godnatt och hoppas er kväll fungerade lite bättre än min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0