Födelsedagskalas

Hejhej!
.
Igår var det supertrevligt. Frida och jag bakade även en kaka till Hanna med "barnljus" som man blåser ut på födelsedagskalas. Hanna hade gjort jättegod mat och efterrätt och man kände  sig proppis efter det kan jag bara säga. Jag och syrran sov över där också så jag har ganska nyligen kommit hem. Idag har vi hittils städat myyyyyyyycket och käkat Våfflor- musigt.
.
Idag är mami och papi borta på en liten week-end någon stans så vi är ensam hemma och då ska vi förmodligen göra Tacos med Hanna och Angelica och sen kanske kolla på någon film eller något liknande. Nej nu ska jag försöka fixa skannern till datorn så jag kan lägga in den där bilden som jag pratade om för ca en vecka sedan... :) Puss
.
Angelica&Sofia
Frida&Sofia
16 åringen (nästan)
MU
Isabelle, Maja & Angelica
M&Frida
Ellen&Sofia
Hattar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0