So take my strong advice, just remember to always think twice

Hejhej!
.
Är hemma nu, slutade halv 11 idag efter att jag gjort ett fysik prov på en och en halv timme - ganska lång provtid för att vara mig. Igår gjorde vi tiokamp med klassen, ganska skoj faktiskt men mitt lag kom sist!! DUKTIGT. Efter skolan igår gjorde jag sofia och hanna scones som vi åt riktigt brittiskt med te till. Kunde inte skriva något inlägg igår eftersom jag var tvungen att plugga till fysik provet (som jag ändå sköt upp till klockan 23.00 igårkväll) och sen på kvällen hade jag väldigt sen träning. Nu ska jag inte skriva nå mer, ska ist ta och njuta av att det bara är en teater som vi ska gå på imorgon och sen är det HÖSTLOV!!!
.
Vi körde den här leken med lappar ("huvud mot axel" etc...)
"Kind mot Kind"
Ser bekvämt ut Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0