Bara sport, bara sport, bara massor utav sport.

Hallåå!
.
Den här dagen har börjat med dömning på Bessemer med Maja Klinga. Ville egentligen inte men var tvungen eftersom ingen annan kunde, så nu har jag tjänat 100 kr. Känns inte som om det är någon mening med att dömma för att för det första så är det tråkigt, för det andra så får jag iaf dåligt självförtroende utav det men det är väll mest för att jag har väldigt svårt att ta emot kritik. Och för det tredje så tjänar man så himla lite på bara en match. Det tar upp så mycket tid och den där hundringen som man tjänar tar ju ändå slut på hemvägen då man stannar vid Coop eller Konsum. Jaja, jag har iaf lagt pipan på hyllan nu och har många goda anledningar till varför.
.
Jag kom nyss hem från Jernvallen då jag kollat när astons herrar mötte västerås. Det slutade tyvärr med Astons första förlust för den här säsongen, men det är nyttigt att förlora också men förmodligen ännu nyttigare att vinna! (Vilket vi ska/MÅSTE göra imorgon) Om två timmar börjar FBK-LHF och gissa vart jag kommer att befinna mig då? Joo i soffan framför tv:n. Underbart med hockeylördag, har läääängtat efter att få se FBK igen, var ett tag sen nu :) Nej nu ska jag ladda inför att se Sveriges Bästa Hockeylag ta ännu en vinst på hemmaplan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0