The show must go on,..

Hejhej!

Åkte ju till valbo igår för att klippa mig och shoppa lite. Hanna, sofia, angelica och mami åkte också med. Håret blev inte så mycket kortare, tog bara någon cm på topparna men luggen har jag klippt bort ganska mycket på. Blev helt ok! Tycker håret är alldeles för mörkt just nu så jag vet inte om jag ska fixa till det sen också:) Jag köpte iaf (i panik, kanske jag ska tillägga) en typ baby doll klänning från BIK BOK, som jag ska ha ikväll. Tror den kostade typ 349:- så det var ju ett helt okej pris.

För de som inte vet det så fyller min mamma och pappa 40 år nu på hösten så ikväll ska dom ha en fest i Högbo. Det kommer lite över 50 personer tror jag och jag, angelica, hanna och syrran ska hjälpa till lite och stå typ i baren m,m. Brorsan ska även spela gura ikväll, :) 


In my eyes you're not an idol, you're a hero!
 
bäst igår var mariette calle och erik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0