The day has finally come

Hejhej!

Har nyss kommit hem efter en lektion i skolan. Hade matte vilket inte var så jättekul eftersom det vi håller på med är så svårt just nu. Jaja, ska käka om någon timme sådär och sen tillbaka till skolan 11.55 för att ha Biologi. Slutar sedan efter den så då blir det en tur ner på gymmet. Måste ta tag i mitt gymmande rejält nu om jag vill spela innebandy i fortsättningen, vilket jag självklart vill :)
Ikväll blir det New Moon på bio med alla man tycker mest om. De som ska gå är jag, sofia, hanna, frida, ellen, angelica och rebecca. Är så grymt laddad inför den filmen nu, har väntat och väntat i ungefär ett halvår på den här filmen. Eftersom jag läst böckerna så kan jag svära på att jag kommer både gråta och skratta och förmodligen går jag ut därifrån med ett stort leende på läpparna och en vampyr i mitt hjärta.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0