Sjuk

Hallåå!
.
Är hemma från skolan idag pga att jag är sjuk. Och vart kommer febern ifrån då? Jo ifrån svininfluensa vaccinet som man tog igår. Kul. Sofia känner sig också lite sliten, frida är sjuk, angelica har feber.... det bara fortsätter! Vad är det för gift dom sprutar in i en egentligen? Typ 50% av dom som tar vaccinet blir sjuka.
Armen är det faktiskt helt okej med, hade lite ont i den igår men idag känner jag ingenting i armen.
.
Så hittills idag har jag inte gjort så mycket. Jag har bara suttit vid datorn och kollat på Riverside, Doobidoo, Andra Avenyn, lite idol klipp m.m. Funderar på att sätta på OTH boxen och ligga och slöa i tv:n. Låter ganska lockande faktiskt, nej nu ska jag spendera tiden på något annat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0