Punkt.

Hallåå!
Har nyss kommit hem efter att ha sett på film hemma hos Hanna. Eftersom Heartbreak Hotell gick på tv så blev det att vi såg den.
Matchen idag slutade med förlust 9-3. Jag spelade 35 minuter sen vred jag till knät och vågade inte spela nå mer. Hade ju iofs känt av knät under i stort sett hela matchen. Men efter 15 minuter spelade i andra perioden så kände jag av det mycket mer. Alltså varför kan man inte få byta ut kroppsdelar, som man gör med bilar. Om man har en trasig motor så byter man ut den, om man har ett trasigt knä så kan man byta ut det mot ett bättre nyare! Tycker det är en superbra ide och då har jag bara en fundering, är det någon som vill byta sitt knä mot mitt? :D haha nej nu ska jag gå och kolla på en film/plugga lite. Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0