If you don't believe in yourself, nobody else will!

Hallå!
Kom hem från träningen för typ en timme sedan. Gick inte så bra eftersom mitt knä är helt crazy right now. (sry för svengelskan). Jag kände av det väldigt mycket idag så jag har beslutat mig för att gå ner och gymma imorgon e.m. Känner att jag förmodligen överansträngt mig för mycket och att jag har kört för mycket innebandy och för lite gym. Jag hoppas verkligen att jag kan spela på söndag och att allt känns bra då eftersom det är sista matchen innan vi åker. Snart bara en vecka kvar och det känns så sjukt overkligt. Ska bli hur underbart som helst och jag ska pressa som bara tusan så man kommer hem med en snygg bränna :) Nu ska jag ta och kolla på film för att försöka sova och sen imorgon blir det skola, gym och sen på kvällen New Moon. TAGGAT!!!
M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0