I just put on my happy surface and smile

Hallåå!
.
Känner mig väldigt "off" från allting just nu, skolan, bloggen, träningen... Mina tankar verkar alltid dra åt något annat håll och känner att denna dystra höstperiod verkligen satt sina spår i Maria Uggla. Tänkte inte skriva så mycket nu, ska snart iväg på träning. Väldigt roligt nu iaf för Karin Sjöberg har äntligen kommit hem efter 5 veckor i Chile. Träffade henne igår på träningen också och brun hade hon ju verkligen blivit, har verkligen saknat henne både på plan och utanför plan. Så välkommen hem Karin!
Idag gjorde jag ett litet impuls köp, nämligen Michael Jacksons skiva Thriller som man kunde köpa med Aftonbladet idag. Så nu ska jag digga lite MJ och sen iväg på träning. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0