I just can't stop loving you

God dagens!

Har nyss träffat Ankan på stan, har fikat lite och köpte även bobbys schampo och balsam. Annars idag händer inte mycket, ganska vanlig dag som alla andra; skola, hem till slapp, plugg och träning.
Vi har Kemi prov om precis en vecka och jag fick frågan i måndags d.v.s 10 dagar före provet, om jag hade börjat plugga! Jag började ju självklart skratta, jag brukar alltid försöka vara duktig och plugga långt före men det blir ändå så att jag sitter kvällen före och råpluggar ist så då tänkte jag att jag tar och börjar plugga dan före dan före dan istället (d.v.s på måndag), då får man tillräckligt med tid på sig och man har inte tid att skjuta upp det. Riktigt lysande idé av mig tycker jag.
Det är btw Frida som sagt åt mig att börja plugga nu, vems metod funkar trot? Nej nu ska jag skriva en labrapport, ska bli såå roligt (*NaAT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0