Grått, regn och längtan

Hej!
Sitter hemma nu. Är ganska depp för jag vet att det regnar ute, att jag egentligen har plugg att göra och att mitt knä är cp. Eftersom det blev en liten kort lista om vad som är negativt just idag så får jag väll peppa mig själv genom att tänka på att jag ska gå på New Moon på fredag och att vi åker till Mexiko nästa fredag - Helt sjukt! Fan va underbart det ska bli. Bara att få komma bort ifrån detta tråkiga land och istället få ligga på en varm playa i Mehico ! Det enda negativa med att vi åker är att vi missar första&andra advent, julkalendern i 13 dagar och luciainnebandyn :) Men jag tror nog att det positiva överväger i detta fall. :D Nej nu ska jag inte sitta här och skriva nå mer pos vs. neg ska istället dra mig till soffan tror jag. Ha det bra puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0