Get away from the road people, the twins are out driving!

Hola!
.
Om en vecka ligger jag och mi familia på en playa i Mexico. Helt underbart ska det bli :D Ursäkta får man väl säga till alla er som träffar mig ofta eller som läser min blogg eftersom jag kan tjata "lite" om den här resan men jag hoppas ni har full förståelse för det.
.
Nu är släkten här och snart är det tårtdax. Tidigare idag var jag pappa och sofia ute och övningskörde för första gången. Det gick faktiskt bra. Jag har lärt mig att starta bilen, växla och att svänga :) ganska bra första lektion tycker jag. Det gick bra att köra med pappa också eftersom han inte skrek på en utan tog det lugnt och berättade precis hur man skulle göra :D Nej nu ska jag snart se på film med hanna och sofia, men som sagt först tårta! Puss♥
.
Då-små 15 åringar, nu-17 åringar påväg mot körkort! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0