Buller och bång

När jag kom hem från skolan idag så gick jag runt lite i huset (på övervåningen) men sen började det låta ifrån källaren. Jag som var ensam hemma blev skitskraj och vågade inte gå ner. Det lät som ett monster gick runt på nedervåningen och tappade och slog i saker. Det lät i kanske någon minut så jag smög in till mamma och pappas sovrum. Efter ett tag slutade det låta så jag tog datorn, satt på hög musik och försökte glömma det. När mamma kom hem för ett tag sedan så berättade jag om vad som hänt. Hon gick ner och kollade och fick reda på att det var skrivaren till datorn som låtit... Låter kanske jäkligt fjolligt, men jag blev jätterädd! - Monster vet ni, dom kan ju vara riiiiiktigt farliga.

Kommentarer
Postat av: hanna

maria uggla i ett nötskal... :D

2009-11-04 @ 22:24:15
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0