4d.

Hejhej!

Sitter i skolan just nu och ska egetligen ha engelska men sitter hellre vid facebook eller något annat trevligt. Matchen igår slutade med vinst 4-3. Min egen insatts var katastrofalt dålig, usch va dåligt jag spelade. Tappade bollar hela tiden, ramlade, förlorade alla närkamper... Jag fick en assist igår iaf men det var ju inte så mycket att hurra för. Knät kändes piss också. Gjorde illa det på uppvärmningen så spelade hela matchen med värk i knät. Det känns som att den här resan kommer väldigt lägligt, det känns som att jag behöver en liten vilo period ifrån allt. Skolan är så jobbig just nu också och det gör ju inte saken bättre att man har flera prov att göra när man kommer hem.

Idag händer ingenting egentligen. Eller jo självklart ska jag väll göra någonting men det är bara tråkiga saker som plugga och städa rummet. Måste kanske börja packa lite också. Ikväll är det träning och eftersom mitt knä är som det är så kommer jag inte kunna träna så bra. Får väll vara med på fysen och lite uppvärmning och sådär iaf. Nu ska jag dra, lektionen börjar om en kvart sisodär, men vi höres! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0