Vårruset ikväll :)

Hejhej!

Är hemma nu på lunchen och snart ska jag åka tillbaka till skolan för att ha Fysik och Spanska och sen blir det vår ruset. Jag och Angelica ska gå tillsammans eftersom vi är i stort sett nyopererade båda två. Får se hur det går för mig, jag har inte riktigt gått 5 km någon gång nu efter operationen så jag vet inte om jag kommer ha nå ont eller att jag kommer bli besvärad av det på nått sett men hoppas att det går bra. Riktigt roligt ska det bli och Sofia och Hanna följer också med men dom kommer nog komma in på en tid som är hälften så hög som min och Angelicas. Riktigt laddad är jag nu iaf, synd bara att vädret är så tråkigt. Men som tur var regnar det inte, - än i alla fall. 
   Justia - vi fick ju tillbaka vårat nationella prov i matte A idag. Han hade inte satt ut något betyg än eftersom vi ska göra del 2 imorgon förmiddag men man fick veta hur många poäng man hade fått. På första delen fick jag väll 8 G poäng och 6 VG/MVG poäng. Den där sista uppgiften {15 (1,2,3,4,5)} så fick jag typ 5 G poäng tror jag och 2 VG poäng - förlorade massa poäng på sista (V) uppgiften men förövrigt så är jag nöjd med mitt resultat. Lite sur bara över att jag hade missat en uppgift som jag inte såg fanns - korkade jag :D hahah 



Kommentarer
Postat av: s

TAGGAAA !!!

2009-05-18 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0