Grattis Bror 22 år!!

Hejhej! 

Idag fyller min bror 22 år så då har släkten varit här. Pom var här under dagen också eftersom Magnus & Maria jobbade. Vi spelade lite fotboll, lekte med monster trucken och med alla gossedjuren. 
   Danne fick iaf av Sofia och mig ett par Björn Borg kalsonger och två ismallar typ. Haha, tänkte eftersom han nyss har flyttat så har han inte sånna där normala grejer som man ser självklara i vanliga fall. Jag och sofia hade även bakat en Dumlekaka till han så då fikade vi den, blåbärstårta och kex. 

Pom


Kommentarer
Postat av: hanna

åh han är så söt! :) // KAOS

hahah :D

2009-05-24 @ 19:28:18
Postat av: s

sötnosen min!

2009-05-24 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0