Tre dagars inlägg i ett

Hejhej!

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har haft ganska mycket för mig som ni snart kommer att få reda på vad. I torsdags hjälpte jag min käre bror som flyttade hemifrån. Han bor nu i en etta på storgatan med utsikt över elvis rock café m,m. Imorgon fyller han även år så då var vi i Valbo idag och köpte lite presenter. 


Ser lite grann ut som en musik studio nu eftersom hela väggen är fylld med
 förstärkare, högtalare, plasma TV m,m.


I Fredags åkte vi först en sväng till stugan i hedesunda då jag och Sofia såg en Älg typ två meter ifrån vägen. Ganska coolt, men det såg typ ut som en staty för den stod så still.
    På kvällen var jag med Sofia, Angelica och Hanna. Vi kollade på Talang och en film som hette From Hell. Det handlade om en kille typ som skärde upp folk på lite mystiska ställen och Johnny Depp spelade inspektören som klarade ut brottet. Älskar Johnny Depp, varenda film han är med i är helt fantastisk och han tar sig an alla roller så bra - han kan verkligen spela vad som helst. Filmen var iaf ganska läskig för min smak och det hjälper inte att man ska cykla hem från stan typ klockan 24.00 i mörkret heller. 





Var ju som sagt i Valbo idag. Jag såg Alice och Ellenor där. Ganska coolt. Kan inte riktigt säga vad jag köpte till Danne eftersom han fyller imorgon men jag hoppas han blir glad över det. Snart ska jag och Sofia baka till imorgon och senare ikväll ska jag och sofia träffa Victoria.  
   Nu sitter jag här och lyssnar på BWO´s nya skiva. Jag tycker den är asbra, har alltid älskat söta Martin´s röst så här får ni ett smakprov på en låt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0