Torsdag, Fredag, Lördag

Hejhej!
 
Har inte skrivit något sen i torsdags så här kommer en liten sammanfattning av de dagar som gått. 

Torsdag
Käkade först hos angelica med angelica, sofia, anki och hennes kompis Karin. Det var väldigt mysigt och väldigt god mat. Sen åkte vi hem, träffade lite folk och sen kollade vi på film.

Fredag
Spenderade mycket av dagen i soffan då jag var väldigt trött och seg och sen på kvällen träffade jag Hanna, Ellen och Sofia. Vi kollade på film - Sweeney Todd. Jag och hanna har sett den förut men inte ellen och sofia så det blev lite roligt i vissa stunder :) Men gud va roligt man har med dessa tjejor - älskar er!!
 

Lördag
Idag har jag varit i valbo - köpte ett svart linne på Bik Bok för 150 kr men sen ingenting. Åkte sen hem till Sandviken då vi stannade för att se Pär's nya lägenhet. Den var väldigt fin och väldigt fräsch med coola tapeter och en jäkligt snygg lila fondvägg! Ikväll ska jag se på robinson. När det programmet började så dissade jag det ganska rejält men det har växt i mina ögon och nu känner jag mig som jag gjorde när jag var liten och sitter varje lördagkväll och kollar. Nu kommer några bilder från Valborg. Ha det bra! 









Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt det såg ut att vara :)

2009-05-02 @ 17:25:28
Postat av: jessica ytterbom

vilken bra helg ni verkar ha haft:)

hoppas vi ses snart:)

kram<3

2009-05-02 @ 21:55:08
Postat av: angelica

men snygga bilder, gillar dock inte dom på mig haha! ser ut som ja vet int vad....... puss

2009-05-03 @ 10:28:11
URL: http://angelicaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0