SOOOOL

Hejhej!

Har ju "sovmorgon" fram till 14.00 idag. Då har jag en lektion i drama och sen slutar jag 15.15 - underbart!! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu dock, orkar inte plugga även fast jag borde. Jag sitter här istället och lyssnar på lite härliga sommarlåtar. 
   Var det någon som lyssnade på Vakna med the Voice! igår? Då sa ju Katrin Zytomierska att hon möjligtvis var gravid och att hon skulle lägga ut svaret på hennes blogg klockan 15.00 idag. Jag kommer iaf gå in och kolla, lite roligt om hon och Bingo skulle få barn - inte riktigt personer man tänker som mor och far. 
    Nu ska jag ta och göra nått roligt, haha vet inte vad än men kanske tar och läser underbara Eclipse. Ha en bra dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0