Söndag

Hejhej!

Idag har jag verklige storstädat mitt rum. Innan kunde man knappt se golvet för alla kläder och nu skiner allt och det luktar även väldigt gott. känns väldigt skönt nu efteråt men jag känner knappt igen mitt rum. 
   Runt fem tiden gick Sofia, Hanna och jag en promenad. Vi är så trött på att bara gå till stan hela tiden så vi tog en tur bort mot ica björksätra och hälsade på Angelica som jobbade. Hon var så söt i hennes röda jacka och svarta keps där bakom disken. 
   På tisdag ska jag till Ola Rehn och kolla till knät lite grann. Ska dit till halv 3 så det blir knappt någon skoldag då eftersom jag börjar 12.40. Ikväll ska jag nog se på Wipeout och sedan Twilight. Puss&Kram♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

men maria ta bort!!

2009-05-11 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0