Soliga, lediga måndag

Hejhej!

Idag var det studiedag. Väldigt skönt men jag lärde ändå åka till skolan klockan 09.00 för att göra Nationella i engelska. Inte så roligt kan man tycka men det gick ganska bra så det var lugnt.
    Runt 12.00 mötte jag Frida och vi cyklade vidare mot stan. Vi tog en glass och la oss i stadsparken där solen var helt underbar. Vädret har varit helt fantastiskt idag, knappt några moln och 38,4 grader i solen. Efter en stund i stadsparken tog vi en cykeltur. Vi cyklade runt i hela Sandviken: Stan, Stensätra, Vallhov, stället vid Norra IP, Jernvallen, Trebo, Gunnars udde och lite andra ställen. Vi käkade hemma hos Frida och hon bor typ ganska långt bort i Stensätra, typ uppe på värsta jobbiga kullen. Vi har besökt ställen i Sandviken som jag inte riktigt visste fanns så det har varit skoj. Man blev ju ganska trött i benen och solen låg ju på hela dan. Klockan 18.00 kom vi hem hit då vi satt oss i skuggan ett tag. 
    Imorgon har vi en kemi lektion och sen är det slut på dagen. Vi ska repetera till provet på onsdag och då har jag pratat med min kemi lärare om att jag får repetera hemma så då är jag ledig hela dan imorgon också. Underbart livet är ibland :)

frida i stadsparken

gunnars udde

stadsparken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0