självpepp

Hejhej!

Har nyss käkat pancakes med Sofia och Angelica. Det var väldigt gott. 
   Idag fick jag tillbaka matte provet och jag fick G på det. Vart väll ganska glad för det först men sen kom jag på att jag måste fan skärpa mig. Det här är matte B och jag ska läsa både C och D. Hur ska jag kunna göra det när jag får G i matte B. Skärpning Maria!
  Igår åkte jag och angelica in och kolla på Sofias träning, lite halvsegt att sitta på dom där hårda nynäsbänkarna och sen var det ju så hemskt att kolla på innebandy och inte kunna spela själv. Det är lixom allt jag trodde mitt liv kretsade runt och nu kan jag inte göra det jag älskar bara på grund av en skada. Känns skit ibland men då måste man bara förbättra humöret och tänka på framtiden - Om ett halvår står jag där på plan igen. 
   Måste gå nu men ha det bra Puss&Kram ♥

Bilder ifrån igår. Angelica och Sofia


En solig tisdag


Vallhov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0