Sega Söndag

Hejhej!

Är så jäklans trött och seg idag så jag vet inte vad. Har pluggat lite grann men smart som jag är så glömde jag miniräknaren i skolan och går inte så bra att plugga Ma B utan den. 
   Jag är så trött på allting nu. Kan det inte bara bli sommarlov eller iaf helg igen. Orkar inte med en hel skol vecka med fem dagar. Kvällen kommer att fortsätta i samma spår som tidigare. Kommer förmodligen se på Wipeout, sedan en film och sedan sova för att sedan vakna upp lika trött som vanligt. Imorgon har jag först matte men sen har jag håltimme till 12.55 så då åker jag nog hem och äter o.s.v sen när jag kommer hem runt halv 4 tiden så måste jag plugga matte. Vi har prov på onsdag eller fredag och jag har inte hunnit repetera nånting. Ser verkligen inte fram emot morgondagen, allt känns så segt och tråkigt. 
    Jag kollade ganska nyligen på Schweiz - Sverige som slutade i 1-4 vinst till Sverige. Världens bästa Jonas Gustafsson var bra i målet och kunde inte rå för det mål som kom in. Nu ska jag inta min plats i soffan så ses vi imorgon!


"Han var strålande. Precis den målvakt Sverige behöver för att gå riktigt långt i VM." 

Mats Wennerholm om Jonas Gustavsson, "åttondels finalen" Schweiz - Sverige 3/5-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0