Lediga lördag och stressiga söndag

Hejhej!

Idag har det varit fullt upp. Vädret har varit underbart och sen har det varit morsdag idag så då har man firat mamma, farmor och mormor. 
   Igår grillade jag sofia och angelica här hemma. Det var väldigt mysigt och det blev väldigt gott. Men efter robinson finalen tog vi en sväng ner till stan. Cruisingen där lixom, men det där kände vi inte riktigt var vår grej - massa onyktert folk och bilar! Vi stannade väll max en timme men man träffade ju lite trevliga människor som man inte sett på ett tag så det var nice! Nu ikväll har jag pluggat som en häst, har gjort engelska (skrivit 40 ord och meningar till dom), matte (min egen Ma B och sen har jag hjälpt angelicas syster rebecca med hennes matte)
Nu ska jag bara lägga upp lite bilder och sen blir det min efterlängtade SÄNG!!!

Haha, ser puckad ut till höger men ni kan ju fokusera på min älskade systers snygga hopp(?!) 











Angelicas underbart goda tårta med marräng, glass, grädde, varma hallon och chokladsås! 


Kommentarer
Postat av: s

hahah vilka snyggingar . . .

2009-06-01 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0