Knä

Hejhej!

Jag var till sjukhuset idag för att kolla så att allt ser bra ut med knät. Min läkare som jag hade vart väldigt förvånad över att det var så fint och att det var så fina snitt. Mina ärr (måste jag faktiskt få skryta om) ser inte så farliga ut. Dom syns faktisk knappt så jag är väldigt lycklig. - Tack Carl-Johan Silfverswärd för det fina arbetet och för att mitt knä ser sååå bra ut!
   Imorgon är det NP i engelska och sen har vi en engelska lektion på eftermiddagen och sedan slutar vi. Blir väll runt 13.10 ungefär. - väldigt skönt. 
   Idag åt jag, Frida och Angelica på American Take Away. Väldans gott. 
Hur fan beter sig folk nu förtiden? Vad har dom i hjärnan egentligen? Verkar vara helt jävla tomt, för tänker verkar dom ju inte göra! 

Här kommer pictures från mitt snygga knä.  








Kommentarer
Postat av: ellen lindblom :)

Vadå hur tänker folk nuförtiden? ;)

2009-05-06 @ 18:13:50
Postat av: maria

kan svara på det sen :)

2009-05-06 @ 19:41:12
URL: http://mariauggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0