I'm walking on sunshine

Hejhej! 

Idag har vädret växlat väldigt mycket från sol till regn till målnigt. Idag var sofia och angelica i gävle och då köpte sofia ett par nya chinos till mig (som jag betalde då såklart). Mina beiga hade gått sönder så jag ville ha ett par nya. 
   Ikväll var jag Sofia, Hanna och Angelica ute och gick. Vi gick till Coop Extra - köpte lite gött och gick sedan vidare till vår kära gamla skola, Vallhovsskolan. Men gud vad litet allting blivit, t.ex. stenar som man knappt kom upp på förut gick nu mellan midje och knähöjd på en. Men jag har ju aldrig varit riktigt lång jag heller. 
   Nu bastar dom, men jag som hatar att svettas avstod ifrån det ikväll. Här kommer bilder ifrån promenaden =D 

Världens underbaraste, bästaste tjejor ♥


Angelica var så söt ikväll med hennes nya fina jacka ♥


Älskade syster har blivit barn igen ♥


Fan vad ni är goa! XD


Jag och min älskling♥


Haha, jag älskar snygga bilder - så det blev några stycken men enjoy! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

snygga som alltid!

kärleek!

2009-05-04 @ 22:00:53
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: hanna

snygga som alltid!

kärleek!

2009-05-04 @ 22:14:29
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0