Forever on the dance floor

Hejhej!

Gårdagen blev väldigt rolig. Först så cyklade jag och Sofia till Magnus, Maria och Pom där vi käkade men sen runt 20.00 så cyklade vi vidare mot Hemmakväll. Jag och Angelica köpte Ben&Jerrys och Sofia och Hanna köpte godis. När vi kom hem så började vi kolla på Robinson men sen klockan 21.00 blev det Eurovision Song Contest. Lite segt första 10 låtarna men sen bidrag 11 var Azerbadjan vilket ledde till att Sofia, Jag och Angelica stod upp och dansade. *Hahaha. Grymt bra var dom iaf, och det fanns även några andra som vi tyckte om. Kvällens program slutade med att söta Alexander Rybak från Norge vann vilket jag blev väldigt glad över och mina två favoriter kom i topp 3! 
   Turkiets låt var väldigt älskad av Angelica och hennes dans under den låten slår allas! Så jäkla roligt, jag tror jag skratta ihjäl mig under hela låten- hahaha. Vi hade det iaf jätte skoj och dumlekakan som vi hade bakat var skitgod fast väldigt mättande. 
   Idag ska jag plugga hade jag tänkt men jag vill bara läsa boken som jag köpte igår,, är så jäkla taggad på den nu eftersom jag läste ut New Moon igår. Jaja, får se hur det blir med pluggandet men lite Eclipse blir det säkerligen!

Min otroligt snygga syster ♥





Miss Kiss Kiss Bang


Tack för en nice kväll älsklingar ♥

Kommentarer
Postat av: sofiauggla

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-05-17 @ 16:29:45
Postat av: a

MEN TA BORT BILDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-18 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0