English Breakfast

Hejhej!

Idag ska jag inte gå till skolan nånting eftersom jag ska till Ola Rehn halv 3 och då är det inte så stor mening att åka till skolan i typ 50 minuter före. Vi ska ju även labba på den lektionen så då kan jag inte bara avbryta och gå därifrån. 
   Inatt sov angelica här så imorse när sofia och angelica var på promenad så gjorde jag Scones till dom och jag tror dom tyckte det var gott. Så frukosten imorse blev väldigt engelsk med scones och te och vem vet, till lunch blir det kanske american pancakes! 
   Igår cyklade Sofia, jag och Angelica till Coop Extra och köpte lite naturgodis, angelica köpte en ananas och lite annat. 



Det går bra att knäppa kort samtidigt som man cyklar, eller vad tycker Sofia och Ellen om det? ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

hahah det var faktiskt jag som skulle knäppa kort när sofia&ellen ramlade... hehehe :D

2009-05-12 @ 14:19:31
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: sofiauggla

aadu, aj det var inte skönt! ;)

2009-05-12 @ 15:20:20
Postat av: hanna

blir inte förvånad att det är du heller xD

sofia uggla mästare på cykel.. jo tjena !

2009-05-12 @ 16:50:41
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: maria

haha, jaha men det slutade ju illa iaf :D

2009-05-12 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0