Äntligen helg!

Hejhej! 

Idag fick vi sluta 12.00 - så jäkla skönt!!! Gjorde Fysik prov i morse och det var inte det enklaste kan jag bara säga. Hatar fysik + att idag fick vi reda på att vi ska ha ett till fysik och matte prov innan terminen tar slut. Vi har inte ens börjat på dom kapittlerna och då ska vi hinna göra två prov också. Jaja, det är iaf 21 dagar kvar till skolavslutningen nu och det känns ju skönt. 
   Nu ska jag göra lite lunch och sen ska jag köra mitt rehabiliteringspass. På fredag ska jag till Ola Rehn och träna för första gången så hoppas att det går bra, men så jäkla drygt att jag har typ ingen balans alls och för att få fortsätta rehabiliteringen så måste jag kunna ha bättre balans än vad jag har nu. - I'm working on it.


M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0