Äntligen Fredag

Hejhej!

När vi kom till skolan idag klockan 14.00 för att ha Drama så kom dramaläraren och sa att lektionen var inställd - Jäkligt kul!! 
   Då åkte frida, victoria, angelica och jag ner på stan en sväng och sen skulle victoria med bussen. Frida, Angelica och jag cyklade runt lite grann men sen typ klockan 15.00 åkte jag hem. 
   Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag hoppas vi ska grilla iaf för det är så himla gott och är så sugen på grillad majs nu! Men det är man väll alltid? Tänkte iaf träna med knät ikväll och sen kanske kolla på någon film. Mamma och pappa funderade på att åka ut till stugan och det skulle ju vara skönt och så men inte att sova över där. Skulle vara skönt att typ sitta på bryggan i detta väder och bara sola! Längtar till Mexico nu när värmen kommer fram - 27 November here we come!!  (verkar lugnt med svininfluensan nu iaf så det är ju bra)





Kommentarer
Postat av: Frida

MEN fin min på mig där känner jag;P

2009-05-30 @ 14:57:16
Postat av: Angelica

ååå OMG hur jag ser ut xD

2009-05-30 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0