Always on my mind

Hejhej!

Har nyss kommit hem från skolan där vi hade Ma A nationella. Det var väldigt enkelt eller jaa det måste jag nog säga att det var. Kommer säkert ha massa slarvfel som vanligt ändå men det kändes inte svårt. 
   Sitter här nu och käkar lite melliiiiis :D haha och lyssnar på Azerbaijans låt i eurovision song contest. Aysel & Arash med Always. Den är verkligen grym! Om inte den vinner så ska Norges Alexander Rybak vinna. Igår gick ju Malena Ernman vidare men jag är inte ett så stort fan av vårat val till Eurovision även fast hennes föräldrar bor typ 20 meter ifrån mig. Idag ska jag nog bara slappa. Älskar sånna dagar ibland, men det blir ju lite långtråkigt ibland. Jag ska nog läsa ganska mycket eftersom jag har läxa till imorgon och sen kanske jag kollar på världens bästa underbaraste film! 
   Måste även träffa Hanna, för hon måste lära mig hur man lägger ut Youtube klipp på bloggen - så att jag kan lägga ut Azerbaijans låt. 

M♥
   

Kommentarer
Postat av: hanna

tänker aldrig säga hur man gör!!!!!!!!!!!!!! ;O

2009-05-13 @ 16:06:06
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: maria

taskigt ;( hahaha

2009-05-13 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0