11 Maj

Hejhej!

Imorse hade jag matte 08.10-09.15 och sedan hade jag håltimme till tio i 1. Skitsegt att åka fram och tillbaka till skolan för en lektion. 
   Imorgon ska jag till Ola Rehn halv 3 så jag hinner inte gå på någon lektion i skolan eftersom lektionerna börjar 12.40. Vi ska labba då på kemin och jag kan inte bara vara med på typ halva lektionen och sen sticka så då blir jag typ ledig imorgon vilket ska bli väldigt skönt.
   Nu när vi har twilight hemma så ser vi på den jämt. Så fort man sätter sig vid tv:n så blir det att man trycker på DVD:n och ser sina bästa scener. För mig är det årtiondets bästa film och jag kan bara inte få nog av den. Idag har jag lite plugg att göra men jag tror jag lägger det på is idag och bara slappar lite... - det behövs ju sånna dagar också.


M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0