VG-barn

Hejhej!

Har haft flera betygssamtal idag och jag är som vanligt ett VG barn! Får det där eländiga betyget hela tiden och det blir nästan en lättnad när man får G. 
     Idag ska jag kolla på film med sofia och angelica men annars inte mycket. Igår var jag på jernvallen och rehabade som vanligt men igår hade jag typ ett test. Jag fick stå på ett ben och blunda (svårare än vad man tror, speciellt med min kassa balans som faktiskt blivit tuuuuusen gånger bättre) och sen kolla vi också så att jag kan böja/räta ut det helt och det kunde jag! Så nu får jag gå vidare till nästa nivå med nya hårdare övningar och då gäller det träning varje dag. Det viktigaste med rehaben tror jag är att ha motivation till att träna och att bara se framåt, om du gör det här nu så kommer det kännas toppen om ett halvår. Jag drömmer varje dag om den dagen jag tar mina första steg på en innebandy match igen. - Det kommer vara en obeskrivlig känsla!!
    Känns bra nu iaf för nu kan jag åka till jernvallen med både emma och angelica och träna så slipper jag vara där själv. Så då kan man typ peppa varandra och det kommer bli topppen. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0