snart är det över!!!

Hejhej!

Är hemma just nu, har håltimme som jag har varje måndag. Jag tycker verkligen inte om håltimmar, jag cyklar ju hem varje gång också och det blir så drygt att cykla upp för den där eländiga barrsätra vägen tusen gånger varje dag. 
   Klockan 12.55 ska jag tillbaka iaf och då är det Fysik som står på schemat och sen slutar jag - Rolig dag? Efter skolan idag så ska nog mamma, sofia och jag in till gävle/valbo och kika på kanske någon klänning man kan ha på sig på skolavslutningen. Vill inte vara för uppklädd men en enkel vardagsklänning kan man väll ha! Har några back-up allternativ här hemma också men det är ju tradition till skolavslutningen att ha något nytt, fint och sommrigt. 
   Vädret ser bra ut idag  också men om jag fattat det rätt så ska det ösregna och vara typ 10+ på tisdag och onsdag. :/ Känns inte så kul då kanske. Kan ni fatta att det bara är  den här veckan kvar och sen fyra dagar nästa vecka och sen är det sommarlov !!!!!!! Vad underbart det ska bli, bara kunna ligga och sola varje dag med en bra bok i händerna :) - Det är livet det! Nu ska jag snart fixa lunch till mig och Sofia. Ha en bra dag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0