@ School

Hejhej!

Sitter i skolan nu, har sista lektionen och sen ska jag hem, byta om och cykla till jernvallen för lite Rehab. Fick tillbaka Fysik provet idag och som varje gång ¨sitter man typ och hackar tänder och är skitnervös innan. Men det första jag såg på pappret var ett rött stort G så det var jag väldigt nöjd med. Vi var lite osäkra på Ingemars rättning menmen.
    Har nu skrivit färdigt labbrapporten, typ det sista innan lovet som måste göras (har prov på måndag men annars är allt klart) så det känns jäkligt skönt nu! Ska bara finputsa lite på labbrapporten men den är så tråkig och jag fattar knappt vad jag själv skrivit. Maria och Fysik är inte två ord som hör ihop. Imorse hade jag spanska prov också, muntligt. Det gick väldigt bra måste jag säga, kunde 24 av 25 meningar och jag som satt och pluggade som den uggla jag är igår och det verkade ju löna sig!
    Nu ska jag snart ha betyg snack med min engelska lärare och jag är så sur på min lärare över den här terminen för vi har gjort så tråkiga grejer och det känns inte som jag fått chans att visa vad jag går för. Menmen, that's life får satsa på Engelska B och C istället.  

Nu ska jag ta och sluta tjata om mitt eländiga pluggande och ägna mig åt lektionen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0