Pictures

Hejhej! 

Jag är verkligen helt slut i hela kroppen just nu. I hjärnan, musklerna, skelettet - allting. Jag orkar inte tänka och känner mig alldeles seg och trött hela tiden. Vet inte vad det beror på men jag vet att ett långt härligt sommarlov skulle sitta skönt nu! 

Här kommer bilder ifrån i Söndags, igår och lite annat också - enjoy! 

    





     

    

Sme-Johan, raketgrejjs, trädrunda! :) 



Var till Valbo i helgen och köpte två t-shirtar! 



Idag är det skola, har två lektioner och sen ska jag träna! Puss♥

Kommentarer
Postat av: s

haha men snyggg man är då

2009-06-09 @ 10:48:48
Postat av: maria

Ofc, det är du alltid :D

2009-06-09 @ 10:55:01
URL: http://mariauggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0