Midsommar

Hejhej!

Kul nu har datorn gått sönder igen. Hände igår och nu är den helt störd. Idag ska jag iaf till stugan så då behöver jag den inte men är ganska beroende av en dator annars. Åker ju ut till hedesunda idag och firar midsommar. Vi kommer förmodligen hem på lördag. Innan vi  åker ut idag så stannar vi nog i valbo en stund. Måste verkligen köpa Breaking Dawn nu, jag läste ut Eclips igår och den var verkligen hur bra som helst - alla som älskar Twilight filmen MÅSTE läsa böckerna ! Dom är grymma. Ser fram emot att läsa sista boken nu. Nu måste jag packa lite grejer och sen skriver jag tidigast på lördag men förmodligen inte då heller! Ha en bra midsommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0