Midsommar

Hejhej!

Japp, nu är midsommarhelgen över. Datorn ligger på lagning och jag har twilight abstinens. Helgen började i torsdags då vi åkte ut till stugan med familjen. Vi stannade i valbo för att köpa den fjärde boken i twilight serien - Breaking Dawn men med mitt flyt så var den ju självklart slut i valbo... och i sandviken! Kul, så nu får man beställa hem den och då tar det typ fem dagar innan den kommer - hur ska jag överleva?! Haha
     I fredags kom mormor, morfar, farmor, farfar, markus, mattias, maja och alva. Morbror Mattias och elvaåriga kusinen Alva badade trots regn och kyla. Maja och Alva sov kvar över natten och sen på lördagen så åkte sofia och jag hem med morfar runt 4-5 tiden.
    På kvällen igår grillade vi med hanna och ellen. Det var väldigt skoj, vi hade det väldigt trevligt på altan under filltar ett tag men sen satt vi oss och kollade på första säsongen av O.C. Helt sjukt vad bra den serien är och helt sjukt kul man kan ha med ens underbaraste vänner! 

Tack och adjö för mig, idag blir det slapp för min del! ♥

Dags för blomplockning i gummistövlar och over-sized raincoats!
 


Man ser ju verkligen ut som ett tält i dessa jackor men så får det va när man är i stugan :)

Mamma och morbror Markus

Vår midsommarstång hade ruttnat så farfar fick göra en ny. Den nya blev dock väldigt liten...

...och ringarna för stora
Resultatet blev lite annorlunda en hur den brukar se ut men man måste ju förnya sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0