I hope you have all you've dreamed of.

Hejhej! 

Dan började lite stressigt då med att jag vaknade av att Frida ringde och undrade vart jag var. Klockan var då 09.23, vi börjar 09.30. Inte precis den bästa starten på dagen man vill ha, men jag slängde ihop lite frukost och kläder och kom till skolan ca. en halv timme försent. 
    
Idag fick vi tillbaka matte nationella. Är väll hyfsat nöjd men lite sur över att jag var tre poäng ifrån ett MVG. Menmen, det är smällar man får ta. Fick även tillbaka kemiprovet idag (som jag tyckte var ganska svårt) och då fick jag 20,5 poäng (VG) utav 30 möjliga så det vart jag väldigt nöjd över. Imorgon är det skola som vanligt med 4 lektioner, ett prov och sen ska jag och träna knät hos Ola och jag tror jag skulle få göra något test där. Tänk att imorgon är det torsdag (dvs nästan fredag) och sen är det helg, och sen är det bara 4 dagar kvar i skolan!! Helt sjukt, fan vad skönt det ska bli. Ikväll ska jag plugga lite till spanskaprovet imorgon men annars bara slappa och kanske kolla på någon bra film eller något bra tv program. 


M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0