Helgen

Hejhej!

Helgen har varit väldigt skön. I fredags åkte vi ut till stugan och sov över där tills i lördags. Vädret var helt underbart och vi tillbringade all tid på bryggan med att sola och bada. Vattnet var faktiskt väldigt skönt. Röd har man blivit också. Solen tar ju mer när man är vid vatten och det har man ju märkt. Axlarna och magen är väldigt röda men det får man väll skylla mitt pigment på också. Igårkväll kom angelica hit. Vi tittade på high school musical 3. Hade bara sett den en gång tidigare och måste tyvärr säga att jag tycker den är sämst av alla tre. Det blir alltför mycket sång och för lite handling. 

Idag har jag bara slappat och lyssnat på Michael Jackson låtar. Imorgon bitti ska jag och Sofia till Hofors 07.30 för en intervju på Vendator. Pappa jobbar där och han har sagt att dom behövde 92:or som ska sommarjobba nu i Juli så då får förhoppningsvis jag och syrran tjäna lite pengar för en gångs skull. Pengarna får vi i slutet av Augusti så vi blir pank hela sommaren! Hoppas att det går bra imorgon iaf och hoppas jag kommer upp i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0