Godnatt

Hejhej!

Slänger in ett snabbt inlägg nu för jag måste gå och sova alldeles strax. 
Idag har jag varit i Gävle på ett skönhetsinstitut där vi fick prova på olika produkter som passade ens egen hy. Vi var väll där i två timmar och testade och lyssnade på massa råd och de flesta produkter kändes ju väldigt bra men dom var ju inte precis billiga. Jaja, efter det gick vi till Church Street Saloon och käkade - väldigt gott! Älskar dom här "dollar chips" som dom kallas. Efter det åkte vi till MAXI där vi mötte upp hanna och där köpte sofia och hanna hårfärg. Vi gick sedan hem och kollade på dh, färgade håret och käkade Ben&Jerrys. Nu hinner jag inte skriva mer men imorgon får ni förmodligen en för och efter bild på hur håret blev. PUSS&KRAM     Ps. kolla i annonsbladet på tisdag så är jag förmodligen med :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0