(#)

Hejhej!

Blir inte så långa och roliga inlägg nu för datorn är ju trasig så då måste jag vänta tills pappa kommer hem runt 6 varje dag så jag har helt enkelt inte tillgång till dator så ofta. Vädret är ju verkligen toppen, blå himmel och hur varmt som  helst. Så idag har jag varit en stund med angelica, självklart läst Breaking Dawn och sen ikväll kollade jag på säsongspremiären av Allsång på Skansen och Morden i Midsommer. Det är ju aldrig en riktig sommar utan Allsång på Skansen och idag var Måns Zelmerlöw och Tomas Ledin med vilket gjorde det extra roligt. Men hur många kan bo kvar i byn Midsommer? Alla verkar ju dö, men trots det så finns det nya människor i varje avsnitt...

Är det bara jag som tycker att denna värmen endå är lite dryg? Visst det går bra i ca 30 minuter eller när man rör på sig men om man ligger stilla i mer än en halvtimme så kokar man bort. Ska väll inte klaga när värmen äntligen är här men tips till mig själv är väll att kanske åka till stugan eller till stranden så man får ta ett dopp i det blå någon gång i timmen.

Njut av solen när den äntligen är här och jag ska försöka göra detsamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0