En kall fredagkväll

Hejhej!

Igårkväll åkte sofia, jag och angelica och kollade när angelicas brorsor spelade match. Dom vann med 3-0 så det var kul för dom. När vi kom hem kollade vi på Wild Child. Den var faktiskt rätt så bra, väldigt rolig och lite galen :) Idag ska jag kanske till Valbo och ikväll blir det självklart fotboll. Landskampen mellan Sverige och Dannmark får till och med mig att kolla på fotboll. Spännande ska det bli och Heja Sverige säger jag bara!!! Från en spännande match till en annan, imorgon måste man bara kolla på finalen mellan Federer och Söderling. Ha en bra dag och se till att heja fram Sverige ikväll - det ska iaf jag göra!

Vantar i Juni (?!) 

Japp! riktigt välklätt i Juni. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0