Bra start på sommarlovet

Hej! 

Sry för den dåliga uppdateringen men det dåliga vädret har gjort en så trött och seg så jag bara inte orkat blogga. Under dom här dagarna har jag träffat kompisar och idag var jag och träna rehab. Det har nu gått 8 veckor sen operationen och tiden har gått väldigt snabbt. Jag känner många förbättringar i knät men angelica och jag pratade idag om hur konstigt det kommer att kännas att springa, och att kuta är ju inte ens att tala om. 
   Myggen verkar ha kommit nu, iaf till mig. Jag har fått ett myggbett och jag håller på och dör. Hur ska man klara av en hel sommar med dessa eländiga insekter och flygdjur?
   Idag när hanna kom hit så pratade vi lite om att sofia och jag kanske kan följa med henne till stugan i sommar. Vi gjorde det för två årsen och det var verkligen hur kul som helst. Hennes stuga ligger jättelångt upp, typ tio min från Malå så det är en helt annan miljö där än här. Nu ska jag drömma vidare, ska försöka bättra mig med bloggandet! Någon som såg annonsbladet idag förresten? 

M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0